Tkaczyk, Sadowski, Lewiński. Super Bohaterowie Internetu nauczą.

tkaczyk, sadowskiChcecie się nauczyć mnóstwo dobrego o internecie od Pawła Tkaczyka, Michała Sadowskiego, Macieja Lewinskiego i przy okazji wesprzeć podopiecznych Fundacji "Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci"? Zapraszamy 19 lutego do DCF! BILETY





Trzech ekspertów postanowiło dobroczynnie podzielić się swoją bezcenną wiedzą, poświęcić swój czas, przekazując cały dochód ze szkolenia na cel charytatywny. Ten cel to pomoc w zakupie leków, środków higienicznych, rehabilitacji oraz realizacji innych potrzeb Podopiecznych fundacji "Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci".

AGENDA:

  • 09.00 - 09.30 Rejestracja
  • 09.30 - 10.20 Paweł Tkaczyk >>> Budowanie silnej marki - od podstaw do rzetelnej strategii. W czasie warsztatów pokażę narzędzia i metody, które krok po kroku poprowadzą Cię przez proces budowania marki. Niezależnie od tego, czy tworzysz nową markę, czy porządkujesz działania w już istniejącej, dostaniesz sprawdzone sposoby, żeby nie tylko zapewnić marce dynamiczny wzrost, ale mierzyć go i nie zgubić niczego po drodze.
  • 10.30 - 11.20 Michał Sadowski >>> 14 Dobrych Praktyk Online Marketingu. Doświadczenia, porady i sekrety naszej drogi od 0 do 3000+ klientów.
  • 11.20 - 12.00 Networking, kawa, ...
  • 12.00 - 12.50 Maciej Lewiński >>> Analiza danych Google Analytics. Warsztat. (grupa 70 osób)
  • 13.00 - 13.50 Maciej Lewiński >>> Analiza danych Google Analytics. Warsztat. (grupa 70 osób)
  • 14.00 - 14.50 Maciej Lewiński >>> Analiza danych Google Analytics. Warsztat. (grupa 70 osób)

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Michał Sadowski
- założyciel Brand24 narzędzia umożliwiającego śledzenie opinii na temat marek w Internecie. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta i fotograf. 

Maciej Lewiński - certyfikowany Trener Google oraz Google Top Contributor Google Analytics. Od 2006 roku współpracuje z małymi, średnimi i dużymi firmami, tworząc dla nich strategie SEM i wyciskając więcej z ich stron na podstawie wniosków z Google Analytics. W ramach współpracy z Google, podczas Akademii Google Partners, szkoli agencje SEM i domy mediowe w celu efektywnego wykorzystania narzędzi Google w praktyce.

radioram gazetawroclawska naszemiasto dlastudenta wroclawpl tuwroclaw
wtwlogo strefawroclaw radiowroclaw wroclawmiastospotkan logo skil logo skil logo skil